Menu
Aktuální zprávy

Oficiální virtuální influencerka Emma provádí turisty po Německu

Braniborská brána

Německá turistická centrála spustila projekt virtuální influencerky, který aktivně využívá umělou inteligenci pro mezinárodní marketing turistické destinace Německo.

Spuštěním Emmy – influencerky generované umělou inteligencí – vytvořila Deutsche Zentrale für Tourismus interaktivní ambasadorku značky, která inspiruje ve virtuálním prostoru cestovatele, turisty a návštěvníky 24 hodin denně 7 dní v týdnu ke skutečným zážitkům z dovolené a osobním setkáním v Německu.

Kosmopolitní Berlíňanka

Emma je moderní, kosmopolitní Berlíňanka, která je v digitálním světě jako doma. Tato třicátnice se zálibou v technologiích a cestování spojuje lásku k novým technologiím s vášní pro cestování po Německu. Na svém instagramovém kanálu @EmmaTravelsGermany inspiruje k cestám do Německa, doprovází je na jejich cestách a sdílí s nimi své zážitky zábavnou a poučnou formou. V dlouhodobém horizontu bude Emma nejen poskytovat informace, ale také působit jako osobní společník na cestách a vytvářet personalizované cestovní trasy přizpůsobené individuálním zájmům uživatelů.

Podobné služby jsou běžně dostupné i v českém prostředí. Umělá inteligence Editee https://editee.com tvoří kvalitní textový a vizuální obsah pro sociální sítě, blogy, reklamy, weby a spoustu dalšího během pár sekund. Zároveň dovoluje v nich efektivně vyhledávat a informovat uživatele přesně podle jejich představ.

Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva německé centrály vysvětluje: „Aplikace umělé inteligence hrají důležitou roli při doplňování a technologické podpoře komunikace naší značky. V cestě za zákazníkem může Emma působit jako inovativní stavitel mostů mezi potenciálními cestujícími a skutečnými, nezapomenutelnými zážitky v Německu již ve fázi inspirace. Emma bude pracovat vedle úspěšně zavedených struktur našeho influencer – marketingu. Díky spolupráci s tradičními influencerky se nám v loňském roce podařilo dosáhnout 148 milionů zobrazení na sociálních sítích.“

Jan Pohaněl, zástupce německé turistické centrály pro Česko dodává: „Strategie DZT v oblasti umělé inteligence využívá technologické inovace, které sice nemohou nahradit osobní zážitky a setkání v Německu jako cestovní destinaci, ale mohou pomoci optimalizovat cestu poskytnutím kvalitních informací.“

Digitální člověk

Virtuální influencerka byla vyvinuta Deutsche Zentrale für Tourismus ve spolupráci s firmou Startup Creator za použití nejmodernějších technologií. V dlouhodobém horizontu bude Emma nejen poskytovat informace, ale také působit jako osobní společník na cestách a vytvářet personalizované cestovní trasy přizpůsobené individuálním zájmům uživatelů.

Emma je „digitální člověk“ plně vytvořený umělou inteligencí. Díky pokročilým Deep-Learning algoritmům a Large Language modelům dokáže komunikovat se svými fanoušky v rámci chatu ve více než 20 jazycích, včetně češtiny. Do konce roku bude asistentka schopna přistupovat nejen k informacím na webu germany.travel, ale také k datům ze znalostního grafu v reálném čase.

Globální cestovní kanceláře

Globální online cestovní kanceláře se stále více spoléhají na umělou inteligenci při analýze a optimálním prodeji turistických nabídek po celém světě. Deutsche Zentrale für Tourismus tento trend podporuje svým Open-Data projektem: ve znalostním grafu je již k dispozici více než půl milionu strojově čitelných datových souborů o turistických atrakcích, prohlídkách a akcích, a také údaje o infrastruktuře. Tato data zlepšují viditelnost turistické nabídky v Německu na mezinárodních online platformách.

Při oslovování koncových spotřebitelů pomáhá umělá inteligence přesněji porozumět zákazníkům a poskytovat jim nabídky na míru. Například chatbot s podporou umělé inteligence odpovídá na dotazy zákazníků na webových stránkách nepřetržitě od roku 2020 a webová stránka již nějakou dobu využívá umělou inteligenci také k inspiraci koncových zákazníků v oblasti imerzivních technologií, jako je virtuální realita, rozšířená
realita a Smart Speaker aplikace.

Deutsche Zentrale für Tourismus má zastoupení v 25 zemích a řídí je ze své centrály ve Frankfurtu nad Mohanem.

Chaty, chalupy a apartmány u vodní nádrže Lipno naleznete na stránce Lipno ubytování. Když můžeme doporučit ubytování na horách, podívejte se na stránky Krkonoše ubytování nebo na hranici s Německem - ubytování v okolí Šumavy.

CHORVATSKO 2024 levné ubytování v apartmánech a pokojích po celém Jadranu bez provize cestovkám.